loading...
دانلود آهنگ دیسلاو| مرجع رسمی دیسلاو
admin بازدید : 837 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ یاد چشات محمد دتا + تکست یاد چشات


 

دانلود با کیفیت

320

 

رپ

اشکامو میبینی تاوان دوس داشتنمه
اینقد زمین خوردم زمین دردش گرفت
عاشق عکساتم خودتو همه دوس دارن
گفتم خیانت نکنی یهو رفتش تو فکر
من ک پاب پات اومدم تو خسته شدی ازم
خواستم تکیه کنم بهت دیدم پشتم خالیه
غرورم شکست بدجور برید
پاکت سیگارم از غم دوریت خالیه
بگو خالیه جام یا اینکه پر کردن جامو
خدا بزنتت هیچوقت ندیدی اشکامو
داد زدم صدامو دنیا شنید
ولی تو هیچوقت نشنیدی حرفامو
شده عاشق شی عشقت باغریبه بشینه
صداتو گوش نکنه بگه کارات غمگینه
سخته هر شبت با یاد اون سر بشه
ولی عشقت هر شب از تو سرد تر میشه

پاپ

امشب از اون شباس یاد چشاتو میشکم

تو رفتی و تنها سیگار میکشم

هنوز قفلم روشی رو اس ام اس اخر

تو منو بازی کردی وقتی نکردی باور


رپ.

کجا داری میری شالتو بکش جلو

مگه بهت نگفته بودم تنها بیرون نرو

اها یادم رفت تو مال من نیستی

مال مردم شدی مام حروم خور نیستیم

صدام اذیتت میکنه؟ باشه کم کن

میبینی اسم محمدم همه جا پخش شد


من تو زیر زمین داد زدم برات

سوار اهنش شدی حالا لباساتو در ار

حالا به خودت برس بپوش لباسای جیغو

منم نذر کردم بکشم رو بدن تیغو

حالا بی تو منم و یه قلم

به فکر لباس عروسی و من به فکر کفن

دیگه نمیشناسمت بوی غریبه رو میدی

بیناموس بوی بیناموسی میدی

من بچه پایین تو فکر بچه های بالا

تو کنار اونی و من و این بغض صدا


پاپ

امشب از اون شباس یاد چشاتو میشکم

تو رفتی و تنها سیگار میکشم

هنوز قفلم روشی رو اس ام اس اخر

تو منو بازی کردی وقتی نکردی باور

رپ..:point_down::point_down:

خواستم معروف شم هی داد زدم برات

گفتم دوست دارم گفتم به جون اون چشات

صدامو ظبط کردی با دوستات خندیدی

ما که سر تو با همه جنگیدیم

جالا بخند بخند به همه حرفام

بخند بخند به همه دردام

تو رو همه وایسادم که بهت برسم

اینقد نفس زدی زیرش تموم شد نفسم

همه چی تموم شد تو حس منو کشتی

تو قاتلی قاتل این عشقی

سخته دنیات باشه ولی خرابش کنن

هر شب چندتا غریبه یجا سوارش کنن

سخته عادت کرده باشی ب لمس دستاشو
تنشو همه جا حراجش کنن

خدا میزنتت چرا خرابم کردی

همون محمدتما چرا دستات گرم نیس

:Mohamad deta:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ دیسلاو| مرجع رسمی دیسلاو
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 3,483
  • بازدید کلی : 31,477